Seizoensthema

Ouderen

Ouderencontactmiddag

Voor de 65-plussers van onze gemeente worden elk jaar enkele middagen in de Ichthuskerk georganiseerd. In oktober en februari wordt een spreker uitgenodigd voor een interessante lezing. Met Kerst en Pasen is er een viering en in het voorjaar gaan de ouderen een dag op stap.

Contact: ouderencontact@hervormdreeuwijk.nl

Bijbelkringen voor ouderen

Woensdagkring

Een keer per maand op woensdagochtend komt deze kring bij elkaar in de Ichthuskerk. De kring is voor ouderen bedoeld en wordt geleid door de predikant.

Contact: predikant@hervormdreeuwijk.nl

Reehorstkring

In zorgcentrum De Reehorst wordt eens per maand op donderdagochtend een Bijbelstudie gegeven voor bewoners van De Reehorst, Schouw, Vrijhoef en omwonende ouderen.

Contact: kringreehorst@hervormdreeuwijk.nl

Weeksluiting in De Reehorst

Samen met de geestelijk verzorger van zorgcentrum De Reehorst en de Hervormde gemeente van Sluipwijk, werkt de Hervormde gemeente van Reeuwijk mee aan de weeksluitingen, die elke vrijdagavond gehouden wordt in het Dienstencentrum, Poelruit 12. Dit is bij Zorgcentrum de Reehorst.

De bijeenkomsten starten om 19.00 uur en duren een half uur a drie kwartier.

Na afloop is er gelegenheid om samen koffie of thee te drinken.