Bijbelkringen

Bijbelkringen voor alle leeftijden

Bijbelkring maandagavond

Een keer per maand op maandagavond komt de Bijbelkring in de Ichthuskerk bij elkaar om de Bijbel te bestuderen. Deze kring is bedoeld voor gemeenteleden van alle leeftijden en wordt geleid door onze predikant.

Contact: bijbelkring@hervormdreeuwijk.nl

Wijkkringen

Deze wijkkringen zijn kleiner van omvang en vinden plaats bij gemeenteleden thuis. De leden van een wijkkring zijn doorgaans afkomstig uit de wijk waar de betreffende kring samenkomt.

Bijbelkringen voor jongeren

Bijbelkring voor jongvolwassenen

Er zijn twee Bijbelkringen voor jongvolwassenen bestaande uit leden tussen de ca. 20-35 jaar. Het zijn jongvolwassenen die net belijdenis hebben gedaan, net zijn afgestudeerd, kortgeleden getrouwd zijn of een jong gezin hebben. De kringen komen elk om de drie weken bij elkaar.

Contact: kringjongvolwassen@hervormdreeuwijk.nl

ABC-kring

Daarnaast is er een ABC-kring voor 18+ jongeren. De ABC-kring is voor jongeren die nog geen belijdenis deden, voor wie (belijdenis)catechisatie te ver weg lijkt, maar die toch met geloofsvragen aan de slag willen. De kring vindt eens in de twee a drie weken plaats, onder leiding van de predikant.

Contact: predikant@hervormdreeuwijk.nl

Bijbelkringen voor ouderen

Ichthuskring

Een keer per maand op woensdagochtend komt deze kring bij elkaar in de Ichthuskerk. De kring is voor ouderen bedoeld en wordt geleid door de predikant.

Contact: kringichthus@hervormdreeuwijk.nl

Reehorstkring

In zorgcentrum De Reehorst wordt eens per maand op donderdagochtend een Bijbelstudie gegeven voor bewoners van De Reehorst, Schouw, Vrijhoef en omwonende ouderen.

Contact: kringreehorst@hervormdreeuwijk.nl

Heeft u vragen over een kring?
Neemt u dan contact op met de desbetreffende kringleider d.m.v. het mailadres wat er bij de kring vermeld staat.
Heeft u een algemene vraag? Wilt u weten welke kring het beste bij u past?
Neemt u dan contact op met de kringen coördinator:
Contact: kringen@hervormdreeuwijk.nl