Rommelmarkt

Elk jaar organiseert de Hervormde Gemeente Reeuwijk hun jaarlijkse rommelmarkt op het plein bij de Dorpskerk in Reeuwijk Dorp.
Het plein staat dan vol met vele kramen waar u terecht kan voor uren snuffel plezier.

Op zaterdag 15 april is het eindelijk weer zo ver.
Vanaf 8.30 bent u van harte welkom op ons kerkplein dat dan weer vol zal staan met
ca. 25 kramen met allerlei mooie producten.

Wat is het aanbod?

Het aanwezige aanbod is zoals elk jaar uitgebreid. De tweedehandsspullen zijn verdeeld in verschillende categorieën:

• Huishoudelijke spullen (serviesgoed, glaswerk, potten en pannen etc.)
  • Antiek (curiosa en schilderijen etc.)
  • Meubels (kasten, stoelen, tafels etc.)
  • Electra (keukenmachines, lampen, computers etc.)
  • Boeken (kinderboeken, romans, reisboeken, kookboeken etc.)
  • Speelgoed (puzzels, baby- en peuterspeelgoed, knutselspullen etc.)
  • Tuinonderdelen (tuinstoelen, bloempotten, etc.)
  • Kantoor (ordners, burospullen, etc.

Verder is er een gezellig terras waar koffie, thee en limonade te verkrijgen is. Daarnaast zullen er warme snacks aanwezig zijn, bijvoorbeeld hamburgers en oliebollen. Ondertussen kunnen de kinderen zich vermaken op het springkussen. Zo kan is er voor ieder wat wils!

Wat gebeurt er met de opbrengst?

Het geld dat deze dag wordt opgehaald, gaat naar twee verschillende doelen. 90% wordt gebruikt voor nieuwe tafels en stoelen in de zalen van de Ichthuskerk. 10% gaat via de diaconie naar een goed doel.

Waar en wanneer?

Rond de Dorpskerk in Reeuwijk-Dorp (Kerkweg 2, 2811 KD).
Zaterdag 15 april 2023, 8.30 – 14.00

Wilt u informatie over de rommelmarkt?
Contact: rommelmarkt@hervormdreeuwijk.nl