Kinderen tot 12 jaar

Crèche en ‘Op Stap’

Gedurende de ochtenddienst is er crèche voor de allerkleinsten (0-3 jaar).

En tijdens de ochtenddienst is er voor jonge kinderen van 3 tot 6 jaar een eigen programma waar gewerkt wordt met de HGJB-methode ‘Op Stap’. Er wordt een Bijbelverhaal verteld, gezongen en gebeden en een knutsel of spel gedaan. De kinderen gaan tijdens de collecte voor de preek naar hun eigen ruimte en komen aan het einde van de dienst weer terug in de kerk.

Contact: creche@hervormdreeuwijk.nl

Kinderclub Benjamin

Hey,
Het is weer bijna zover! De zomervakantie is voorbij en dat betekent dat kinderclub Benjamin weer van start gaat! De club is voor jongens en meiden van 8 tot en met 12 jaar. Elke avond wordt er een Bijbelverhaal verteld en doen we samen een spel of iets creatiefs. Kortom, we gaan veel leuke dingen doen! Echt leuk is het pas als jij erbij bent! We vinden het mooi als er veel kinderen komen, dus als je vriendjes of vriendinnetjes hebt die ook zin hebben om mee te komen, neem ze dan gezellig mee!
De club is in de Ichthuskerk en begint altijd om 19.00 uur en is om 20.30 uur weer klaar.

Contact:  benjamin@hervormdreeuwijk.nl

Zondagsschool ’t Visnet

Ha jongens en meisjes,
Zondagsschool ´t Visnet  is voor alle kinderen van groep 1 t/m 7, verdeeld over twee groepen. We zingen met elkaar, bidden, luisteren naar een verhaal uit de Bijbel en maken een verwerking hierover. Het is altijd enorm leuk om samen bezig te zijn rondom de verhalen uit de Bijbel. We leren over God, Wie Hij is en wat Hij van ons wil. We leren Jezus beter kennen.
De zondagsschool is iedere zondag tijdens de middagkerkdienst in de Ichthuskerk, dus vanaf 17.00 uur.
Kom je ook? Neem gerust een vriendje of vriendinnetje mee!
Wij kijken uit naar een mooi seizoen met elkaar.
Groetjes, alle juffen van ’t Visnet

Contact: zondagsschool@hervormdreeuwijk.nl

Voorbereidende catechese

Deze catechese is bedoeld voor leerlingen van groep 7 en 8 van de basisschool. Bijbelonderwijs staat centraal en er worden verschillende thema’s behandeld, zoals ‘de Heilige Geest’ en ‘Gemeente zijn, wat is dat nu eigenlijk’?

Contact: catechisatie@hervormdreeuwijk.nl

Kinderkamp Het Kompas

Het kinderkamp wordt ieder jaar in het Pinksterweekend georganiseerd van zaterdagmorgen t/m maandagmiddag. De kinderen gaan met elkaar naar een locatie, overnachten daar en doen allerlei leuke activiteiten. Daarnaast houden zij Bijbelstudie en gaan ze samen naar de kerk. Zo komen zij dichter bij elkaar te staan, maar ook dichter bij God. Het kamp is voor de leeftijdscategorie groep 3 t/m groep 8; zowel voor kinderen binnen als buiten de kerkelijke gemeente.

Contact: kinderkamp@hervormdreeuwijk.nl

TentEvent

In de herfstvakantie wordt het TentEvent georganiseerd op het terrein van de scoutingvereniging aan de Kennedysingel in Reeuwijk-Brug. Er zijn activiteiten voor kinderen van groep 1 t/m groep 8, voor tieners van 12-18 jaar en voor volwassenen.

Meer informatie:  www.tent-event-reeuwijk.nl

Contact: info@tent-event-reeuwijk.nl